Giriş yap
En son konular
En çok konu başlayanlar
ByJUBA | ||||
GRaNDMaST3R | ||||
SchiopRéniaa | ||||
J㢢ãL | ||||
SuLé | ||||
Camper | ||||
»ßLa¢K§tyLe« | ||||
UrBeSTeR | ||||
SoS | ||||
Tetikci |
Haritalama - Bölüm II: Bizim Haritamız
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Haritalama - Bölüm II: Bizim Haritamız
Haritalama - Bölüm II: Bizim Haritamız
Tamam! Şimdi bizim ilk harita ile başlayalım!
• Başlangıç CS2D
• tıklayın 'Editor' düğmeli
Tekrar yeni bir boş harita editörü görürsünüz! Bu pek çok mappers sadece harita üzerinde kiremit yerleştirmek için - ki ama bu iyi bir fikir başlangıç nokta!
Elbette yapabilirsin ve çalışır fakat siz haritanız için bir boyut veya bir tileset veya bir arka plan belirtmediyseniz! Bu nedenle ilk yapmanız gereken boyutu çok önemlidir:
• tıklayın 'Yeni Map' düğmeli
Bu aşağıdaki menü açılır! (Karıştırılmamalıdır Don't ben aşağıdaki ekranda değerleri değiştirildi!)
Sağ boyutunun seçilmesi Minimap için önemlidir. Kişisel Minimap oldukça aptal haritayı zaman sen-si olmak büyük kullanılmayan alanları bakacak! Ayrıca bu boşluk ve hafıza kaybı bir harita gerekli daha büyük yapmak's!
İlk harita oldukça küçük olacaktır. Biz 10x10 fayans kullanmak arka plan olarak kaydırma su ile ve 'aztec.bmp' tileset göster.
• boyutu olarak 10x10 girin
• tıklayın 'Tileset' alan ve' seçeneğini aztec.bmp '
• tıklayın 'Amaç Image' alan ve' seçeneğini water1.jpg '
• kaydırma hızı için 1x1 girin
• Check tiles' gibi 'gelin background-onay kutusunu
Bu boyutu kiremit tanımlanmış olduğunu unutmayın. Bir ekran (640x480) 20x15 fayans (640/32 x 480/32) bir harita alanı görüntüleyebilirsiniz!
'Tileset' ve 'Arkaplan Resmi' hem basit görüntü dosyaları bulunmaktadır. Ama arka plan görüntüsü gerekli değildir seçilecek bir tileset vardır.
Ayrıca, bir arka plan rengini seçebilir. Eğer bir arka plan görüntüsü kullanmayın Bu renk sadece görünür. Varsayıhey arka plan rengi siyah.
Ayrıca bazı kaydırma seçenekleri yoktur. Onlar sizin arka plan görüntüsü kaydırma sağlar. Elbette burada zaman bile bir arka plan görüntüsü kullanmayın şey girmek için mantıklı değildir!
İki sayı ne kadar hızlı ve hangi yönde arka planda gelmektedir olacağını tanımlamak:
1. Fiyat: yatay kaydırma için X ekseni. Pozitif değerler: sağa, negatif değerler: gidin sola ilerleyin
2. Fiyat: dikey kaydırma için Y ekseni. Pozitif değerler: aşağı doğru ilerleyin, negatif değerler: ilerleyin yukarı
Çinileri 'çinileri ile geçmişlerine bağlayan gibi onay kutusunu' gelin background. Bu, arka plan iyi zaman harita kaydırma olarak kaydırılır anlamına gelir.
İpucu: editör bir kaydırma arka plan ile farkı görmek zor böylece sonraki fırsatta bu seçeneği oyun test etmelisiniz!
Bu ayarlar hakkında Yeter! Let's tıklayın 'yeni bir harita oluşturmak için oluşturun!
• tıklayın 'Create' düğmeli
Şimdi böyle bir şey göreceksiniz:
Bu yeni bir arka plan olduğunu unutmayın (bu verilirse!) Ve tileset değişti! Ayrıca artık çok küçük Minimap var.
Izgara olmadan alan 'haritayı dışında. Bu alanda ancak fayans ayarlayamazsınız orada varlıklar yaratmak için izin verilir.
Merkezi Let's ilerleyin!
• kullanın ok tuşları veya W / A / S / D haritanın merkezine gidin
veya
• tıklama için haritanın merkezinde deneyin
Şimdi bütün harita su şebekesi olmadan çevrili görmelisiniz! Eğer yoksa: tekrar deneyin ve emin Harita 10x10 çini bir boyutu olun!
Şimdi ilk kiremit koyacaktır!
• tıklayın 'Düzenle Tiles' düğmeli
• Click 'Çini # 1, Duvar' karoları listesinde
• tıklayın 'Beraberlik Çini Tile' tarafından düğmeli (Pen Tool)
İpucu: Nokta kısa bir süre için listede bir kiremit it at numarasını görmek için + bu özellikleri's!
Çini Şimdi Beraberlik bir satır olarak ekranda görebilirsiniz! Her sınır bir kiremit serbest tutun. Yapmanız gereken her haritada. Bu harita gölgeler sorunları önler ve Minimap daha güzel gözükmesini sağlar!
• tıklayın harita alanı içinde kiremit çizmek için sürükleyin
Bu nasıl böyle görünüyor olmalı!
Did o iş? Sen 'boyalı yanlış kiremit Eğer:
Rightclick duvar olmadan bir kiremit ve tuğla seçin sonra tarafından yanlış kiremit doğru sol tıklatarak!
Bu kalem araçları ile dikdörtgenler çizmek kolay değil. Bu nedenle dikdörtgen aracı var. Bu şekilde çalışır: 1. tıklayın: ilk noktayı tanımlamak / dikdörtgenin köşesinde
2. tıklayın: ikinci nokta tanımlamak / dikdörtgenin köşesinde
Dikdörtgen bu iki nokta arasındaki bölgede oluşturulur. Bir sağ tıklama ile işlemi iptal edebilirsiniz.
Ekranın üst kısmında dikdörtgenin boyutunu göreceksiniz ilk noktasını ayarladıktan sonra. Hangi değişecektir Üstelik alan vurgulanır.
Şimdi dikdörtgen aracını test edecek! O eksik üç duvarı oluşturmak için kullanın!
• tıklayın 'Beraberlik Rect Tiles' of düğmesini (Dikdörtgen Aracı)
• Beraberlik üç eksik duvarlar 3 dikdörtgenler ile
Ekranda bir harita gibi görünüyor? İyi iş!
Sizin Minimap yanı sizin büyük dikdörtgen bakın!
Iki araç kullanılmaktadır. Bir araç kaldı! Seçin aracı ve bir zemini ve daha sonra bizim dikdörtgen bir alan dolgu doldurun!
• tıklayın 'Dolgu Alanı Tiles' ile düğmeli (Dolgu Aracı)
Kiremit listesinde • Click 'Karo # 16, Kat - Adım'
• tıklayın haritanın ortasına doğru doldurmaya!
Bu, sonucu neye bakmak gerekir:
Bu kiremit ayar prensibidir. Gördüğünüz gibi gerçekten kolay!
Ancak henüz hazır değil! Çünkü, oyuncuların yumurtlamaya bilmiyor CS2D bu harita ile çalışamaz!
İşte burada biz varlıklar bakmak zorunda nokta! Varlıklar belirli yerlerde ve alanlarda veya serin malzeme ve haritada etkileri koymak belirtmek için kullanılır.
• tıklayın 'Düzenle Entities' düğmeli (ampul)
Şimdi varlıklar uzun bir liste göreceksiniz. Biz sadece ikisi: Info_T ve Info_CT gerek bizim harita için! Nerede o oyuncular iletebilir CS2D anlatmak için kullanılır.
Sizin istediğiniz bu her iki taraftan birçok ayarlayabilirsiniz - ama dikkatli olun: Bu yer karoları üzerinde harita içine yerleştirmek gerekir sadece!
• Click 'Info_T'
• tıklayın haritanın sol üst köşeye bir zemini ile
That's kötü adamlar için spawn bizim! Biz de onlara karşı savaşmak için bazı polis gücüne ihtiyacınız vardır:
• Click 'Info_CT'
• tıklayın haritanın sağ alt köşeye bir zemini ile
Şimdi de yumurtlar oluşturdu. Tebrikler! İlk harita hazır ve fonksiyonel!
Not: Bir bir sarı vurgulanan alanı göreceksiniz yumurtlar of Eğer noktası. Bu alanda bölge burada malzeme satın alabilirsiniz Satın al!
Tüm Şimdi yapmanız gereken haritayı kurtarmaktır!
• tıklayın 'Kaydet Map' düğmeli (DİKKAT: SAVE! Yüklenmez!)
• 'dm_myfirstmap gibi' bir isim girin
• tıklayın 'Save' düğmeli
Haritamız Hazır
Tamam! Şimdi bizim ilk harita ile başlayalım!
• Başlangıç CS2D
• tıklayın 'Editor' düğmeli
Tekrar yeni bir boş harita editörü görürsünüz! Bu pek çok mappers sadece harita üzerinde kiremit yerleştirmek için - ki ama bu iyi bir fikir başlangıç nokta!
Elbette yapabilirsin ve çalışır fakat siz haritanız için bir boyut veya bir tileset veya bir arka plan belirtmediyseniz! Bu nedenle ilk yapmanız gereken boyutu çok önemlidir:
• tıklayın 'Yeni Map' düğmeli
Bu aşağıdaki menü açılır! (Karıştırılmamalıdır Don't ben aşağıdaki ekranda değerleri değiştirildi!)
Sağ boyutunun seçilmesi Minimap için önemlidir. Kişisel Minimap oldukça aptal haritayı zaman sen-si olmak büyük kullanılmayan alanları bakacak! Ayrıca bu boşluk ve hafıza kaybı bir harita gerekli daha büyük yapmak's!
İlk harita oldukça küçük olacaktır. Biz 10x10 fayans kullanmak arka plan olarak kaydırma su ile ve 'aztec.bmp' tileset göster.
• boyutu olarak 10x10 girin
• tıklayın 'Tileset' alan ve' seçeneğini aztec.bmp '
• tıklayın 'Amaç Image' alan ve' seçeneğini water1.jpg '
• kaydırma hızı için 1x1 girin
• Check tiles' gibi 'gelin background-onay kutusunu
Bu boyutu kiremit tanımlanmış olduğunu unutmayın. Bir ekran (640x480) 20x15 fayans (640/32 x 480/32) bir harita alanı görüntüleyebilirsiniz!
'Tileset' ve 'Arkaplan Resmi' hem basit görüntü dosyaları bulunmaktadır. Ama arka plan görüntüsü gerekli değildir seçilecek bir tileset vardır.
Ayrıca, bir arka plan rengini seçebilir. Eğer bir arka plan görüntüsü kullanmayın Bu renk sadece görünür. Varsayıhey arka plan rengi siyah.
Ayrıca bazı kaydırma seçenekleri yoktur. Onlar sizin arka plan görüntüsü kaydırma sağlar. Elbette burada zaman bile bir arka plan görüntüsü kullanmayın şey girmek için mantıklı değildir!
İki sayı ne kadar hızlı ve hangi yönde arka planda gelmektedir olacağını tanımlamak:
1. Fiyat: yatay kaydırma için X ekseni. Pozitif değerler: sağa, negatif değerler: gidin sola ilerleyin
2. Fiyat: dikey kaydırma için Y ekseni. Pozitif değerler: aşağı doğru ilerleyin, negatif değerler: ilerleyin yukarı
Çinileri 'çinileri ile geçmişlerine bağlayan gibi onay kutusunu' gelin background. Bu, arka plan iyi zaman harita kaydırma olarak kaydırılır anlamına gelir.
İpucu: editör bir kaydırma arka plan ile farkı görmek zor böylece sonraki fırsatta bu seçeneği oyun test etmelisiniz!
Bu ayarlar hakkında Yeter! Let's tıklayın 'yeni bir harita oluşturmak için oluşturun!
• tıklayın 'Create' düğmeli
Şimdi böyle bir şey göreceksiniz:
Bu yeni bir arka plan olduğunu unutmayın (bu verilirse!) Ve tileset değişti! Ayrıca artık çok küçük Minimap var.
Izgara olmadan alan 'haritayı dışında. Bu alanda ancak fayans ayarlayamazsınız orada varlıklar yaratmak için izin verilir.
Merkezi Let's ilerleyin!
• kullanın ok tuşları veya W / A / S / D haritanın merkezine gidin
veya
• tıklama için haritanın merkezinde deneyin
Şimdi bütün harita su şebekesi olmadan çevrili görmelisiniz! Eğer yoksa: tekrar deneyin ve emin Harita 10x10 çini bir boyutu olun!
Şimdi ilk kiremit koyacaktır!
• tıklayın 'Düzenle Tiles' düğmeli
• Click 'Çini # 1, Duvar' karoları listesinde
• tıklayın 'Beraberlik Çini Tile' tarafından düğmeli (Pen Tool)
İpucu: Nokta kısa bir süre için listede bir kiremit it at numarasını görmek için + bu özellikleri's!
Çini Şimdi Beraberlik bir satır olarak ekranda görebilirsiniz! Her sınır bir kiremit serbest tutun. Yapmanız gereken her haritada. Bu harita gölgeler sorunları önler ve Minimap daha güzel gözükmesini sağlar!
• tıklayın harita alanı içinde kiremit çizmek için sürükleyin
Bu nasıl böyle görünüyor olmalı!
Did o iş? Sen 'boyalı yanlış kiremit Eğer:
Rightclick duvar olmadan bir kiremit ve tuğla seçin sonra tarafından yanlış kiremit doğru sol tıklatarak!
Bu kalem araçları ile dikdörtgenler çizmek kolay değil. Bu nedenle dikdörtgen aracı var. Bu şekilde çalışır: 1. tıklayın: ilk noktayı tanımlamak / dikdörtgenin köşesinde
2. tıklayın: ikinci nokta tanımlamak / dikdörtgenin köşesinde
Dikdörtgen bu iki nokta arasındaki bölgede oluşturulur. Bir sağ tıklama ile işlemi iptal edebilirsiniz.
Ekranın üst kısmında dikdörtgenin boyutunu göreceksiniz ilk noktasını ayarladıktan sonra. Hangi değişecektir Üstelik alan vurgulanır.
Şimdi dikdörtgen aracını test edecek! O eksik üç duvarı oluşturmak için kullanın!
• tıklayın 'Beraberlik Rect Tiles' of düğmesini (Dikdörtgen Aracı)
• Beraberlik üç eksik duvarlar 3 dikdörtgenler ile
Ekranda bir harita gibi görünüyor? İyi iş!
Sizin Minimap yanı sizin büyük dikdörtgen bakın!
Iki araç kullanılmaktadır. Bir araç kaldı! Seçin aracı ve bir zemini ve daha sonra bizim dikdörtgen bir alan dolgu doldurun!
• tıklayın 'Dolgu Alanı Tiles' ile düğmeli (Dolgu Aracı)
Kiremit listesinde • Click 'Karo # 16, Kat - Adım'
• tıklayın haritanın ortasına doğru doldurmaya!
Bu, sonucu neye bakmak gerekir:
Bu kiremit ayar prensibidir. Gördüğünüz gibi gerçekten kolay!
Ancak henüz hazır değil! Çünkü, oyuncuların yumurtlamaya bilmiyor CS2D bu harita ile çalışamaz!
İşte burada biz varlıklar bakmak zorunda nokta! Varlıklar belirli yerlerde ve alanlarda veya serin malzeme ve haritada etkileri koymak belirtmek için kullanılır.
• tıklayın 'Düzenle Entities' düğmeli (ampul)
Şimdi varlıklar uzun bir liste göreceksiniz. Biz sadece ikisi: Info_T ve Info_CT gerek bizim harita için! Nerede o oyuncular iletebilir CS2D anlatmak için kullanılır.
Sizin istediğiniz bu her iki taraftan birçok ayarlayabilirsiniz - ama dikkatli olun: Bu yer karoları üzerinde harita içine yerleştirmek gerekir sadece!
• Click 'Info_T'
• tıklayın haritanın sol üst köşeye bir zemini ile
That's kötü adamlar için spawn bizim! Biz de onlara karşı savaşmak için bazı polis gücüne ihtiyacınız vardır:
• Click 'Info_CT'
• tıklayın haritanın sağ alt köşeye bir zemini ile
Şimdi de yumurtlar oluşturdu. Tebrikler! İlk harita hazır ve fonksiyonel!
Not: Bir bir sarı vurgulanan alanı göreceksiniz yumurtlar of Eğer noktası. Bu alanda bölge burada malzeme satın alabilirsiniz Satın al!
Tüm Şimdi yapmanız gereken haritayı kurtarmaktır!
• tıklayın 'Kaydet Map' düğmeli (DİKKAT: SAVE! Yüklenmez!)
• 'dm_myfirstmap gibi' bir isim girin
• tıklayın 'Save' düğmeli
Haritamız Hazır
En son ByJUBA tarafından Çarş. Kas. 21, 2012 3:44 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Geri: Haritalama - Bölüm II: Bizim Haritamız
Ama simdi ben deatrunh için tıklayınca kafaya düscek onu nasıl yapcaz bilionmu!!xD
GRaNDMaST3R- Üye
- Lakap : «G³○G®ĂŃDM
Mesaj Sayısı : 442
Puan : 205
Yaş : 28
Nerden : YaLoVa
Kayıt Tarihi : 07/03/10
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Salı Ocak 26, 2016 11:05 pm tarafından Gizos
» hl_crossfire
Salı Ocak 26, 2016 11:00 pm tarafından Gizos
» Logo Templates
C.tesi Mart 07, 2015 7:41 pm tarafından yakup0669
» Shotgun Luası
Salı Şub. 24, 2015 6:13 am tarafından hakan134555
» Server.Lua Onayı
Ptsi Şub. 23, 2015 6:29 pm tarafından huzur56
» Bana bir tibia lua sı lazım
Paz Ara. 28, 2014 3:06 pm tarafından ghfghth865
» PRO CLAN 6 YILDIR SİZİNLE
C.tesi Ekim 18, 2014 7:21 pm tarafından ByJUBA
» Klasik RolePlay lua&map Lazım
Cuma Ağus. 09, 2013 5:39 pm tarafından ByJUBA
» Paintbal Mod 2
Perş. Nis. 18, 2013 3:44 pm tarafından serkan59